Izmaiņas sakarā ar COVID-19
Atjaunots 21.02.2022
Saistībā ar Covid situāciju valstī SIA For all Tastes uz nenoteiktu laiku ir mainījis pasūtījumu pieņemšanas un nodošanas kārtību.
Pasūtījumu pieņemšana attālināti:
1) Jūs nosūtiet mums pieprasījumu par vēlamo preci izmantojot e-pastu hello@foralltastes.lv vai zvanot, rakstot whatsapp +371 27451193;
2) Uz vietas klientus pieņemam tikai gadījumos, ja nepieciešams apskatīt produktu, vai, ja nav iespējams attālināti veikt pasūtījumu.
Pasūtījuma apstrāde:
1) Mēs sagatavosim maksimāli precīzu, vizuāli saprotamu gatavā produkta gala rezultātu, jeb vizualizāciju. Nepieciešamības gadījumā nosūtīsim detalizētākas fotogrāfijas ar produktu vai izmēriem;
2) Vizualizāciju nosūtīsim Jums uz e-pastu vai Whatsapp;
3) Pēc Jūsu apstiprinājuma nosūtīsim Jums priekšapmaksas rēķinu (līguma klientiem pēcapmaksa);
4) Pēc apmaksas saņemšanas mūsu bankas kontā mēs operatīvi 1-3 darba dienu laikā izgatavosim Jūsu pasūtījumu un paziņosim par gatavību.
Izgatavošanas termiņš:
Atkarīgs no tā, cik ātri tiek apmaksāts rēķins, vai vienojoties ar pasūtītāju par termiņa izpildi, ja materiāliem nepieciešams gaidīt piegādi.
Pasūtījuma saņemšanas veidi:
* 1) Uz vietas saņemšana mūsu ofisa telpās vai ārpusē. (1. Tikai ar iepriekšēju pieteikšanos un precīzi norunātu laiku. 2. Piezvanot pie durvīm un nosaucot pasūtījuma numuru, ja tāds ir piešķirts);
2) OMNIVA, DPD pakomātos;
3) Nosūtām ar kurjera starpniecību OMNIVA, DPD, Express pasts.