Izmaiņas sakarā ar COVID-19

Atjaunots 13.04.2021

Saistībā ar Covid situāciju valstī SIA For all Tastes uz nenoteiktu laiku ir mainījis pasūtījumu pieņemšanas un nodošanas kārtību. 

Pasūtījumu pieņemšana attālināti:

1) Jūs nosūtiet mums pieprasījumu par vēlamo preci izmantojot e-pastu hello@foralltastes.lv vai zvanot, rakstot whatsapp +371 27451193;

2) Uz vietas klientus pieņemam tikai gadījumos, ja nepieciešams apskatīt produktu, vai, ja nav iespējams attālināti veikt pasūtījumu.

Pasūtījuma apstrāde:

1) Mēs sagatavosim maksimāli precīzu, vizuāli saprotamu gatavā produkta gala rezultātu, jeb vizualizāciju. Nepieciešamības gadījumā nosūtīsim detalizētākas fotogrāfijas ar produktu vai izmēriem;

2) Vizualizāciju nosūtīsim Jums uz e-pastu vai Whatsapp;

3) Pēc Jūsu apstiprinājuma nosūtīsim Jums priekšapmaksas rēķinu (līguma klientiem pēcapmaksa);

4) Pēc apmaksas saņemšanas mūsu bankas kontā mēs operatīvi 1-3 darba dienu laikā izgatavosim Jūsu pasūtījumu un paziņosim par gatavību.

Izgatavošanas termiņš:

Atkarīgs no tā, cik ātri tiek apmaksāts rēķins, vai vienojoties ar pasūtītāju par termiņa izpildi, ja materiāliem nepieciešams gaidīt piegādi.

Pasūtījuma saņemšanas veidi:

1) Uz vietas saņemšana mūsu ofisa telpās vai ārpusē. (Tikai ar iepriekšēju pieteikšanos un precīzi norunātu laiku);

2) OMNIVA, DPD pakomātos;

3) Nosūtām ar kurjera starpniecību OMNIVA, DPD, Express pasts.